 |
Kufelkowe Bractwo Wejdź. Ja tu też byłem... Miód i wino piłem...
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mschot De`Ath
Władca Słów
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Znienacka
|
Wysłany: Śro 12:26, 28 Cze 2006 Temat postu: Zasady systemu |
|
|
Tutaj będę zamieszczał zasady mojego systemu i zmiany ich dotyczące. Nie zamiesczajcie tu komentarzy, pytań ani propozycji, będą przeznaczone na to inne tematy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mschot De`Ath
Władca Słów
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Znienacka
|
Wysłany: Czw 16:33, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zaczyna się od wyboru po kolei:
-Imienia i ewentualnie nazwiska
-Rasy
-Płci
-Wieku
-Charakteru (Praworządny, Neutralny i Chaotyczny łączony z Dobry, Neutralny, Zły).
-Pozycji (na początku nowicjusz)
-Klasy postaci (na początku wojownik, łotr lub adept)
-Wyznania (bóstwa faeruńskie)
-Opisu wyglądu (bez opisu broni itp, tylko wygląd zewnętrzny i znaki szczególne).
Potem gracz wybiera jedną cechę, w której jest mistrzem oraz dwie, w któych jest "ponad przeciętną". Pozostałe cechy są rozwijane najsłabiej, ale nie słabo.
Cechy do wyboru to:
-Siła
-Zręczność
-Wytrzymałość
-Finezja (to nie to samo co zręczność, ponieważ używana jest do dokładności, nie do szybkości czy efektowności)
-Zwinność
-Wola (do ewentualnej walki z zaklęciami, pokusami, czy robienie na przekór charakterowi)
-Wiedza
-Inteligencja
-Intuicja (wspomaga reakcję)
-Charyzma
-Elokwencja
-Psi (tylko jako adept lub potem przy łączeniu)
Kolejny etap to wybieranie talentów i wad. Opis talentów i opis wad znajduje się w innym przyklejeniu.
Postać otrzymuje 12 punktów na talenty i wady. Liczby w nawiasach obok talentów pokazują, o ile wybranie jednego zmniejszy pulę punktów. Wady działają odwrotnie, ale nie można dostać za nie więcej niż 10 punktów.
Jako adept nowicjusz, można rzucać czary wtajemniczeń (dla magów) lub czary objawień (dla kapłanów). Można też zostać psionikiem, ale wtedy rzuca sie czary na innych zasadach. Magowie muszą poświęcić co najmniej godzinę na rytuały magiczne przed snem. W ich wyniku dostają punkty energii magicznej, ich ilość zależy od poziomu. Na 1 dostają 3, potem zależnie od tabeli.
Poziom Ilość punktów energii magicznej
1 3
2 5
3 6
4 8
5 12
6 15
7 18
8 20
9 24
10 30
Kapłani zaś muszą poświęcić 30 minut na modły o zaklęcia do swojego bóstwa. Oni otrzymują inne zaklecia:
Poziom Ilość punktów energii magicznej
1 2
2 5
3 6
4 9
5 15
6 18
7 20
8 25
9 28
10 35
Psionicy rzucają czary wg tego, które gracz wybrał jako adept, ale rzucają je łatwiej i więcej.
Poziom Ilość punktów energii magicznej
1 10
2 20
3 25
4 30
5 30
5 50
6 75
8 80
9 100
10 100
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mschot De`Ath
Władca Słów
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Znienacka
|
Wysłany: Pią 12:42, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Następnie, po osiągnięciu poziomu piątego, dodajesz kolejną klasę z początkowych (np. mag po dodaniu łotrzyka będzie bardem, wojownik łotrzyka zwadowcą itp.).
Kolejne klasy dodajesz po osiągnięciu poziomów 10, 20, 30 i 50.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|