Mschot De`Ath
Władca Słów
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Znienacka
|
Wysłany: Pon 21:19, 03 Lip 2006 Temat postu: Wady |
|
|
Powolny (3) - Nie należysz do ludzi z szybkim refleksem. Potrzebujesz więcej czasu na np. wykonywanie czynności w ferworze walki, otrzymujesz wtedy kary do zręczności, zwinności oraz intuicji.
Gbur (1) - Do wesołków nie należysz. Nie oznacza to, że jesteś smutasem, ale na pewno na wesoły żart nie odpowiesz śmiechem, tylko wyciągniesz miecz albo zaczniesz się wściekać. W kontaktach z innymi ludźmi otrzymujesz kary do elokwencji oraz charyzmy.
Mutant (koszt do ustalenia z MP) - W młodości byłeś poddawany jakiemuś magicznego eksperymentowi, przez co jedna z twoich części podległa zmianom.
Mierny (6) - Obniżasz poziom wyszkolenia w wybranej cesze.
Dręczyciel (2) - Zachowujesz się w sytuacjach tak, aby osiągnąć cel niezależnie od skutków dla innych, najlepiej żeby odnieśli oni jakieś straty.
Rycerski (2) - Przestrzegasz kodeksu rycerskiego nawet, gdy oznacza to straty u ciebie. Zawsze przepuszczasz kobiety przodem, pomagasz staruszkom (moherowym beretom też) i potrzebującym.
Satanista (2/adept rzucający czary objawień 10) - Nie uważasz, aby wyznawanie typowego faeruńskiego mogłoby przynieść jakiekolwiek korzysci. Wyznajesz mniej lub bardziej znane bóstewko lub półboga, co pozbawia cię większości czarów jako kapłan, chyba że twój wybór daje szczątkowe możliwości.
Niezdara (6) - Wiele rzeczy ci nie wychodzi: upuszczasz flakonik z miksturą, trafiasz przyjaciela zamiast wroga podczas walki, niszczysz swoją broń itp. Otrzymujesz kary do zręczności, zwinnośći oraz finezji.
Hazardzista (2) - Nie możesz się oprzeć, jeżeli masz okazję zagrać w kości lub inną grę hazardową. Potrafisz jednak grać w te gry lepiej od innych oraz znasz triki stosowane w nich.
Psychopata (koszt do ustalenia z MP) - Zachowujesz się niekonwencjonalnie w wybranych sytuacjach. Może to działać w różny sposób na innych ludzi. Zaciekawiająco lub odpychająco, zależnie od tego czy przepraszasz trawę za to, że ją zdepczesz czy ćwiartujesz ciała pokonanych wrogów.
Goguś (1) - Kiedyś byłeś poważany, miałeś forsę i chodziłeś na eleganckie przyjęcia. Do dzisiaj został ci ten nawyk, przez co uważasz na stan garderoby, zachowujesz zasady savoir vivre co nie zawsze wychodzi ci na dobre, zwłaszcza w towarzystwie twardzieli. Jesteś więc lalusiem.
Nałogowiec (2) - Jesteś uzależniony od jakiegoś środka lub substancji. Mogą to być nawet liście herbaty, ale musisz to przyjmować, bez tego czujesz się źle i nieswojo. Jeżeli chcesz to przezwyciężyć, musisz mieć silną wolę i samozaparcie.
Nawyk (1) - Robisz coś mimowolnie.
Królicze serce (4) - Kiedy zbliża się niebezpieczeństwo, ty czmychasz na bezpieczną odległość. Po prostu nie potrafisz zachować zimnej krwi. Wymiękasz na widok szarżujących orków i nie możesz spać spokojnie w mrocznym lesie. Za każdym razem, kiedy wymagana jest odwaga, otrzymujesz kary do siły, wytrzymałości, zręczności, zwinności, finezji, woli, intuicji oraz inteligencji.
Śpioch (2) - Lubisz dobrze i długo pospać, cierpi na tym twoja czujność w nocy. Śpisz mocniej i dłużej od innych, dlatego w czasie snu otrzymujesz kary do woli oraz intuicji.
Żarłok (2) - Lubisz dobrze podjeść, o czym świadczy twoja sylwetka. Kiedy kładą na stole jedzenie, pochłaniasz je nie zwracając uwagi na współbiesiadników, co niezbyt korzystnie wpływa na twoje PR. Z powodu tuszy otrzymujesz także kary do zręczności, zwinności, finezji oraz charyzmy.
|
|